2018.
09.02.

Nem gondoltam, hogy vasárnap kora reggel választ kapok arra a kérdésre, amit eddigi életem során egyszer sem tettem fel: hogyan oldják meg a sarkvidéken a kakálást?

Arra aztán pláne nem gondoltam, hogy mindez egy olyan videóból fog kiderülni, amit a LEGO YouTube csatornáján találok.

A LEGO és a National Geographic egyébként több klassz videót is csinált már, nem csak sarkkutatós témában, de például a dzsungel expedíciós készletek kapcsán is.

6579-1.jpg| Mai szemmel elég suta szettek, gyerekként a bennük lévő furcsa építőelemek végtelen lehetőséget jelentettek. |

A sarkvidéki téma nekünk is nagy kedvencünk. Gyerekkoromban egy karácsony alkalmával két kisebb Arctic készletet is kaptam, amikkel hosszú-hosszú évekig játszottam, sokat.

sarkkutatoepul.jpg

A KOCKAFESZT kiállítói között azonban néhányan a nosztalgiázáson túl már egy ideje fontolgatják egy sarkvidéki terepasztal megépítését is. Mit fontolgatják, az első részletek el is készültek!

Ha már Te is építettél a témában, esetleg a most kapható havas készletek inspiráltak, küldj képet a hello[kukac]kockafeszt.hu e-mail címre.

Ha tetszett a bejegyzés vagy szereted a LEGO-t, csatlakozz hozzánk facebook-on!

Címkék: youtube natgeo lego national geographic arctic nat geo sarkkutatás CITY sarkkutató lego arctic lego youtube

A bejegyzés trackback címe:

https://kockafeszt.blog.hu/api/trackback/id/tr2814216893

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása