2018.
10.02.

Múlt héten furgon, most sportverda. Kissé kecses, kissé masszív - ti mit gondoltok róla? Nézzük közelebből, mit építettem.

sportauto3.JPG

A városod rendőrei nyilván nem fognak örülni, ha egy száguldozó sportkocsi bolygatja meg a hétköznapok nyugalmát. De ezt az autót nem fogják utolérni egyhamar!

sportauto4.JPG

Egy régebbi típusú Chevrolet Corvette adta az alapötletet, de én kicsit átalakítgattam, vagy mert úgy jobban tetszett, vagy mert másképp nem tudtam összehozni. Sok íves elemet kerestem elő és próbálgattam össze őket különböző kombinációkban, hogy megformáljam az áramvonalas testet.

sportauto2.JPG

A felnyitható lámpákat, már majdnem elvetettem, de ezek az 1x3 fordított tetőelemek épp időben bukkantak fel a kezeim között és szerintem tökéletesen megfelelnek a célnak. A kocsiban csak egy figura fér el a kormány mögött és esetleg csak egy bőröndöt lehetne mögé szuszakolni. Viszont tökéletesen gurul!

sportauto5.JPG

Tippek:

  • Mielőtt belevágsz, legyen meg a négy kerék, a szélvédő és a kormány. Ezek nélkül nem jut messzire a kocsid.
  • A kerék belseje jobban néz ki, ha mintázott, vagy eltér a kocsi színétől.
  • Sportautót építünk, szóval nem árt szétnézni a lekerekített alkatrészek között.
  • A kocsi tetejéhez nincs jobb megoldás annál a 4x4-es elemnél, amit én is használtam, a nagyobb, 6x4-es pedig tökéletes csomagtartó!
  • Kezd az autódat egy 2 széles, hosszú lapossal és arra építsd fel az egészet, így masszívabb lesz és nem törik ketté. (pl.: Én egy 2x16-os lapossal kezdtem)
  • Amikor elkezded építeni az utasteret, rakj bele egy figurát, nehogy túl kicsi legyen a hely.

Jó építést!

sportauto.jpg

Ha magad is szeretsz autókat építeni és meg is mutatnád őket, küldj nekünk képet a hello[kukac]kockafeszt.hu e-mail címre. 

Ha tetszett a bejegyzés vagy szereted a LEGO-t, csatlakozz hozzánk facebook-on!

Címkék: kocsi autó sportautó kreatív kedd kreativkedd építs autót!

A bejegyzés trackback címe:

https://kockafeszt.blog.hu/api/trackback/id/tr4614240665

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása