2018.
10.23.

Sorozatom ötödik részében egy igen különleges autót mutatok meg. Texasról az embereknek vagy a bizonyos láncfűrészes, vagy a szarvakkal dekorált autók jutnak először az eszébe. Nos, én az utóbbiakhoz tartozom.

texas_1.jpg

Az ötletet egy hasonló kinézetű esküvői limuzin adta. A városodban nyilván jól menne valami puccos lagzihoz! Vagy esetleg egy autómúzeumba?

texas_3.jpg

Amikor nekiálltam építeni, először fogtam a két pár kereket és próbálgatni kezdtem őket, hogy milyen távol legyenek egymáshoz. Utána kivételesen hátulról építettem először kezdve a hátsó kerekek sárhányójával. Majd jöttek a lámpák, rendszámtábla és két kilincs, ha már a nyitható ajtóról ismét le kellett mondanom. A motorház könnyen ment, az íves elemek mindig jól jönnek.

texas_2.jpg

Az első kerekek sárhányója azonban már nem volt olyan egyszerű. Végül meg kellett döntenem egy kicsit, hogy az íve megmaradjon, de ne érjen hozzá a kerékhez. Ez enyhe feszülést okozott a mögötte lévő 1x4-es laposnál, de szerintem ez még elfogadható. Na és utána jött az eleje. Bajban voltam mert kezdtem kifogyni a bőrszínű elemekből. A szarv rögzítését is többször átdolgoztam, mire meglett az eredmény. Az 1x1 lyukas kockák pedig tökéletesek a hűtőrács szerepében. (Hozzátenném, az igazi autónak is kör alakú volt.)

texas_4.jpg

Tippek:

  • Legelőször állapítsd meg a hosszát!
  • Az utastérben minimum két ember férjen el!
  • Az íves elemek itt is jól jönnek!
  • Színben még javasolnám a fehéret, sötétkéket, vöröset. (ezekhez aranyszínű elemek is szépen mutatnának)

Jó építést!

Neked is lapul otthon egy menő LEGO járgány, amit szívesen bemutatnál? Fotózd le és küldj képet a hello[kukac]kockafeszt.hu e-mail címre.

Ha tetszett a bejegyzés vagy szereted a LEGO-t, csatlakozz hozzánk facebook-on!

Címkék: kocsi autó lego texas car MOC kreatív kedd miépítettük kreativkedd

A bejegyzés trackback címe:

https://kockafeszt.blog.hu/api/trackback/id/tr1714286621

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása