2018.
11.06.

A Kreatív Kedd rovatban már több autómat is bemutattam, most egy újabbat hoztam - és egy ideig az utolsót. Szerintem ez az autóm emésztette fel a legtöbb kockát, de az eredmény igen ütős lett!

surf_1.jpg

Indulhat a szörfszezon! Ez az autó kész arra, hogy beparkoljon a homokos tengerpartra a napernyők és a strandolók közé!

Szín, forma és kerék. Ezek voltak a legfontosabbak, amikor nekiláttam. A kerekekkel nagy mázlim volt: pont volt négy egyforma... Utána a szokásos menet, alap, kerekek elhelyezése, sárhányó, lökhárító, fényszóró. És utána jött a legbonyolultabb. A faoldal megépítése elvitte az összes barna 1x2-es "középen-egy-pöttyös" alkatrészeimet. A sötét homok színű kockák fél pötty eltolással vannak beépítve, ennek eredményeképpen igazából egy figura se tud beülni. Tessék, megszegtem a saját tippemet.

surf_3.jpg

Máshogy egyszerűen nem ment. Ezek után kerestem egy olyan szélvédőt, ami már nem egy mai darab és erősen megkopott, így legalább nem lehet annyira belátni. Miután ez kész volt, a többi már pofon egyszerűen ment. A képeken mintha túl magas lenne, de valójában tökéletes a mérete. A szörfdeszka viszont túlméretezett egy figurához képest, de így néz ki jól a kocsi tetején.

surf_4.jpg

Tippek:

  • Ilyen faoldalú kocsihoz csak akkor fogj hozzá, ha van legalább 70 egyforma "középen-egy-pöttyös" elemed! Bizony, ez is annyit emésztett fel! 
  • A fa barnás színei mellett az autó lehet bőrszínű, vagy fehér, más szín szerintem nem állna jól neki. Azért kísérletezz!
  • Ha nagyobbra építed, figurák is elférnek benne, viszont akkor már tényleg túl nagy lesz a többi kocsihoz képest.
  • Keress képeket a neten hasonló autókról, építményekről!
  • Ha nem jön össze elsőre, ne add fel! Nekem sem sikerült elsőre és kellettek a képek inspirációként.

Jó építést!

surf_2.jpg

Ha tetszett a bejegyzés vagy szereted a LEGO-t, csatlakozz hozzánk facebook-on!

Címkék: kocsi autó lego surf car szörf szörfdeszka MOC kreatív kedd kreativkedd

A bejegyzés trackback címe:

https://kockafeszt.blog.hu/api/trackback/id/tr5314286669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása